tisdag 2 augusti 2011

Dagens ungdom....

En aspekt gör att jag vill att det skulle vara vinter redan, nämligen alla mopo- och "viharjustfåttkörkort"idioter som tycker att det är helt okej att köra rallyracer mitt i natten.

Igårnatt, vid 01-tiden var det nån idiot som tyckte att det var helt okej att bränna gummi här utanför. Dessutom med en, som det lät, tunad bil, dvs var motorljudet ganska högt. Jättemysigt för min karl som skulle vakna tre timmar senare och fara på jobb och som såklart vaknade av detta vansinneskörande. Javisst, du är ung och tycker tydligen om att köpa nya däck varje sommar, men måste du bränna däck utanför ett höghusområde?!

Och, ja, jag vet, jag låter som en gammal mommo som klagar på dagens ungdom och tycker att allt var bättre förr... Men nog måste man väl få sova iallafall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar