onsdag 18 januari 2012

Prylnörd?

Nackdelen med att bo tillsammans med en datornörd är att man själv förvandlas till en sån.
Före vi bodde tillsammans tyckte jag att min dator var helt bra. Den funkade som den skulle, jag kunde spela wow helt bra på den och musiken flöt på fint i hörlurarna.

MEN sen märkte jag ju hur überbra hans dator är och nu tycker jag att min dator är piss. Det tar hundra år att öppna nåt, grafiken funkar inte som den ska, wow laggar. Dessutom är mina hörlurar helt kassa jämfört med sambons.

Alla andra grejer funkar som de ska och är dessutom bra; skärm, mus, högtalare, printer och framförallt tangentbordet som jag fick i julklapp av sambon. 

Men datorn och hörlurarna. Suck! Enligt sambon kan man inte ens rädda min dator, det är bara att köpa ny eftersom den är så gammal och helt enkelt skit. Bara att börja spara pengar....
Sambon har halvt lovat att han ger mig nya hörlurar i födelsedagspresent, så den saken är halvt fixad :)

Jobbigt, jobbigt.

PS. När sambon går och sova före mig brukar jag låna hans hörlurar. Aaah, vilket ljud, vilken upplevelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar