måndag 1 april 2013

Själsfrände.

Jag har varit tillsammans med Tapsa i tre år. Tre av de bästa åren i mitt liv, och flera lyckliga år ska komma. Om tio år vill jag säga: "De tio bästa åren i mitt liv", och detsamma om tjugo, femtio och fast nittio år. Han är min själsfrände.

Min mamma har sagt: "Om man inte kan gräla har man ett dåligt förhållande". Som vi har grälat. I ett skede tog jag katterna och stack iväg till lillbrorsan i grannhuset. Han har kastat makkaraperunat på tv:n. Det kan hända att det var samma gång, men ändå. Lite temperament är inte fel. Vi har blivit bff:s igen. Och vi älskar varandra, alltid.

Varför märkte vi inte det här för 10 år sen i Lilla Hanken? Kanske det bara var bra att vi inte gjorde det. Både han och jag var andra människor när vi var 16. Bra att vi träffades igen den där glöggfesten på S 2009. Nu planerar vi en framtid tillsammans. Två år förlovade, och sedan? :)

Älskar dig Tapsa <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar