tisdag 11 juni 2013

Idétorka när den är som värst

Vilken otroligt trög dag det är idag! Vaknade lite över åtta full med energi och förhoppningar om att arbetet skulle gå snabbt och effektivt. Trodde jag ja. Efter mycket omskrivningar och omformuleringar, raderade meningar och ord, har jag äntligen, efter flera timmar lyckats skriva några texter. Hoppas att de är bra, är alltid så självkritisk och brukar inte egentligen gilla något av det jag skriver.
Nå, ikväll får jag iallafall jobba med färdigt skrivna texter och behöver inte själv vara särskilt kreativ... :P

Annars lärde jag mig äntligen hur jag lockar håret med plattång. Det blir ett ganska okej resultat, men det är antagligen för att jag har så kort hår. Ska öva mera ännu så att det till slut går i ett huj att locka håret och resultatet blir perfekt.



Lockar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar