onsdag 4 februari 2015

Saknad.

Jag visste det redan då vårt förhållande började. Jag vågade ändå inte tro på att det en dag skulle vara den bistra sanningen. Så länge vi hade varandra var allting bra. Visst hade vi våra meningsskiljaktigheter. Jag protesterade högljutt då du gjorde någonting som inte följde min plan. Du överraskade mig. Uppfyllde mig med glädje, skratt, sorg, ilska och frustration. Mest kommer jag att komma ihåg våra söndagar ihop, de var alltid de bästa. Mysstunderna i sängen. Nu är det över. Jag kommer alltid att minnas dig. Framförallt kommer jag att minnas hur dramatiskt och abrupt du avslutade allting. Jag hade hoppats på något bättre. Men så är det, livet. Det går inte att påverka.

Hejdå Breaking Bad. Jag kommer att sakna dig.






Här kommer en lista på serier jag gillar på Netflix (utan inbördes ordning);

- Breaking Bad
- Orange is the new black (season 3, var är du?)
- Sherlock
- Orphan Black
- Californication
- Chuck
- Weeds
- HIMYM
- Dexter
- Homeland
- Bones
- Supernatural
- Warehouse 13
- Dollhouse (tror att den togs bort)
- Top Gear
- Breakout Kings
- Family Guy

Vilka serier gillar du?

4 kommentarer:

  1. Sons of Anarchy,bästa serien som någonsin gjorts enligt mig ;)

    SvaraRadera
  2. Vågar man säga The Real Housewives? :D Hahaha

    SvaraRadera
  3. Ser någon annan mina svar? Har skrivit två gånger och ser inte något av dem...

    SvaraRadera
  4. Testar på nytt...
    Sons of Anarchy har jag bara hört bra om, så det ska jag absolut börja se på till näst. Just nu ser jag på Breakout Kings, helt bra varva-ner-serie i sängen.

    The Real Housewives of whatever ser jag också på, favoriter är OC och Beverly Hills. Sambon evakuerar till ett annat rum då jag ser på det ;) Men det är just bra lite hjärndött program att se på :D

    SvaraRadera