tisdag 9 juli 2013

Tv-serier

Okej, det blir två blogginlägg idag :P

Tv-serier. Hur jag älskar att följa med dem. Speciellt nuförtiden när man inte direkt behöver se på dem en viss tid i veckan när de kommer på tv. Jag försöker se på Top Chef från Ava på söndagar, men jag missar ändå varje avsnitt. Tack för att det finns Netflix (och andra alternativ, kröhöm...).

Just nu är jag såld på Mad Men. Började se på det från Netflix för någon vecka sedan och har redan plogat igenom de två säsonger som finns där. Eftersom jag inte orkar vänta på att Netflix lägger till tredje säsongen har jag hittat den på egen väg. Ganska dåligt av Netflix att bara ha två säsonger då fjärde säsongen som bäst visas i repris på Nelonen.

Mest tittar jag på serier på Netflix. Håller också på att kolla Ally McBeal (alla säsonger) och Nip/Tuck (alla säsonger). Till min stora glädje kan man också se på Family Guy på Netflix, vilket ger ett bra avbrott i alla dramaserier. Har också kollar reality. Har sett alla avsnitt av Hoarders och just kom det ny säsong av Cake Boss.

Tro nu inte att jag ligger på soffan hela dagarna och kollar på tv, nejnej. Serier kollar jag på när det är dags att fara till sängen. Ser på ett eller två avsnitt och så är det bra med det. Nåja, igår såg jag de fyra sista avsnitten av säsong två av Mad Men, tyckte det var så spännande och ville helt enkelt se säsongen till slut.

Vad ser du på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar